خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«زودپز» چه زمانی به سینماها می‌آید؟

0

این روزها اخبار تازه‌ای از «قیف» رضا عطاران و «مفت‌بر» حامد بهداد به گوش می‌رسد اما هنوز از «زودپز» خبری نشده است.

به گزارش آی‌تیکت نیوز، مدت‌هاست از رامبد جوان در مقام کارگردان و بازیگر فیلمی اروی پرده نقره‌ای نیاورده و حتی در شبکه نمایش‌خانگی به انتشار نرسیده است. شاید می‌توان گفت از پایان «خندوانه» دیگر خبری از رامبد جوان نشد.

تا سالِ گذشته که بحث «زودپز» پیش آمد و جشنواره فیلم فجر که پیش‌رویِ او بود. اما در آنجا هم خبری از رامبد جوان و فیلم تازه او نشد.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که «زودپز» و رامبد جوان بعد از ایام محرم و صفر به پرده سینماها خواهند آمد. احتمالاً کار جدید او و تجربه جدید نوید محمدزاده در مقامِ کمدین و محسن تنابنده که زوجِ جالبی را رقم زده‌اند اتفاق جدیدی را برای سینما ایران به‌وجود آورد.

اما «زودپز» مدت‌ها پس از آخرین اثر ساخته شده رامبد جوان، پدید آمد. «قانون مورفی» که البته نتوانست با اقبال زیادی نسبت به دیگر فیلم‌های کارگردان شناخته شده آن، مواجه شود.

چرا که رامبد جوان با «ورود آقایان ممنوع» در جشنواره فیلم فجر درخشید؛ با «پسر آدم دختر حوا» فروش خوبی داشت و با «قانون مورفی» چنین اتفاقی رقم نخورد.

احتمالاً حضور نویدمحمدزاده و همبازی شدنِ او با محسن تنابنده هم در نوعِ خودش قابل توجه باشد. چرا که در کنار اولین تجربه بازی محمدزاده در ژانر کمدی، این نخستین همکاری نوید محمدزاده با محسن تنابنده هم به حساب می‌آید.

داستان فیلم سینمایی زودپز در دهه شصت می‌گذرد، این فیلم روایتگر داستان زندگی سه دوست است که بعد از ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی و مجروح شدنشان ماجرا‌هایی جالب را برایشان رقم می‌زند.

تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را منصور سهراب پور برعهده دارد، نویسنده این اثر مهدی نادری نجف‌آبادی است.

رامبد جوان کارگردانی آثاری چون گم‌گشته، نشانی، مسافران، توطئه فامیلی، نگار، قانون مورفی، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع، اسپاگتی در هشت دقیقه و… را در کارنامه هنری خود دارد.