خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

نمایش دو فیلم در گروه هنر و تجربه

پوستر فیلم‌های سینمایی «زندگی و زندگی» و «۵۲ هرتز» در آستانه اکران در سینما‌های هنروتجربه منتشر شد.

اکران فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در سینما‌های هنر و تجربه آغاز خواهد شد و سازندگان در آستانه اکران از پوستر این فیلم رونمایی کردند.

این فیلم در نمایش‌های بین‌المللی خود در کشور‌های مختلف تاکنون موفق به دریافت پنج جایزه شده است. آخرین جایزه «زندگی و زندگی» مربوط به فستیوال فیلم مذهب روز ایتالیا است که با در نظر گرفتن استاندارد‌های بین‌المللی و تأثیرگذاری عناصر در ژانر اجتماعی و روابط انسانی آن، دیپلم افتخار بهترین اثر را به علی قوی‌تن کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم اعطا کرد.

هدا مقدم‌منش، مهربان درویش‌زاده، فرشته همیار، یوسف احمدی، حنانه جعفری و هادی هاشمی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» هستند.

همچنین، فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در سینما‌های منتخب هنروتجربه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» با حضور بازیگرانی همچون علی استادی، شقایق فراهانی، مهشید جوادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران، سام حسامی، حمید رشید و علیرضا رسولی ساخته شده است.

این فیلم که به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری در گونه سینمای اجتماعی تولید شده است، قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند.

اکران این فیلم از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در سینما‌های منتخب هنروتجربه آغاز می‌شود و در آستانه اکران پوستر این فیلم رونمایی و منتشر شده است. همچنین، مراسم رونمایی فیلم روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.