خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

سینمای شهر گرمه با حمایت موسسه سینما شهر به چرخه اکران بازگشت

مدیر سینما «اندیشه» شهرستان گرمه استان خراسان شمالی گفت: سالن سینمای شهر گرمه با ظرفیت 163 نفر به چرخه اکران بازگشته‌ و در کمتر از یک ماه نزدیک به 75 میلیون تومان فروش داشته است.

مسلم صالحی، مدیر سینما «اندیشه» شهرستان گرمه استان خراسان شمالی درباره بازگشایی این سینما گفت: سینما اندیشه گرمه بعد از مدت‌ها از دی ماه با به‌روز شدن تجهیزاتی مانند پرده نمایش، ویدئوپروژکتور و سیستم صدا و بلندگو کار خود را از سر گرفته است. رتبه‌بندی این سینما «سطح یک» در استان است و در حال حاضر با ارتقای سیستم نمایش و پخش صدا می‌تواند با سینما «گلشن» در این استان رقابت کند. 

وی با اشاره به زمان به‌روز رسانی تجهیزات این سینما گفت: سینما اندیشه با ظرفیت 163 صندلی از دهم دی ماه کار خود را مجددا آغاز کرد و در این یک ماه با این ظرفیت، نزدیک به 75 میلیون تومان فروش داشته که در نوع خود قابل توجه است.

صالحی ادامه داد: تاکنون 3 فیلم در این سینما با سه سانس نمایش داده شده و از سوی مردم با استقبال خوبی روبرو شده است. سینما اندیشه به سامانه سمفا نیز متصل است. البته برای بلیت فروشی نیز در حال رایزنی با برخی پلتفرم‌های فروش بلیت هستیم که به زودی بلیت فروشی آنلاین تنها سینمای گرمه نیز از طریق این سامانه‌ها انجام شود.  

وی درباره استقبال مردم از این سینما گفت: اندیشه یک سینمای تک سالنه است که با توجه به استقبال مردم از سینمای این شهر قابلیت داشتن یک سالن VIP را نیز دارد. اولین بار که بعد از بازگشایی سینما نمایش داشتیم حدود 350 نفر از مخاطبان برگشت خوردند و همین باعث شد که به سانس ساعت 22 فکر کنیم که آن هم با موافقت روبرو نشد. امیدوارم با توجه به استقبال مردم شهر از سینما بتوانیم ظرفیت سینما را افزایش دهیم.

صالحی یادآور شد: گرمه شهر کوچکی است که با شهرهای اطراف خود مانند جاجرم، دَرَق و ایوَر.. حدود پنج کیلومتر و تا مرکز استان حدود 200 کیلومتر فاصله دارد. در این شهر و شهرهای اطراف نیز پارک و مراکز تفریحی و فرهنگی خاصی وجود ندارد برای همین مردم از سینما بسیار استقبال می‌کنند. حتی پیش از این، زمان برگزاری جنگ شادی و جشن‌ها در این سالن مجبور بودیم صندلی اضافه در سالن بچینیم. حالا که بازخورد سینما در این یک ماه خوب بوده فکر می‌کنم قابلیت بهره‌مندی از یک سالن VIP را داشته باشد. به هر حال خوشحالیم که این سینما به‌روز و تجهیز شد و از این بابت از همکاری موسسه سینماشهر و پشتیبانی فنی آن بسیار متشکرم.