خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

اضافه شدن ۲ سینمای جدید به سینماهای گروه «هنر و تجربه»

۲ سینمای جدید به سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» در تهران و شهرستان‌ها اضافه شد.

مجموعه سینمایی رو باز باغ کتاب تهران و مجتمع فرهنگی سینمایی «هنر و تجربه» بابل به مجموعه سینماهای «هنر و تجربه» اضافه شدند.

مجموعه سینمایی رو باز باغ کتاب تهران دارای سه سالن است که قرار است یک سالن به‌صورت اختصاصی به نمایش فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» اختصاص پیدا کند. این مجموعه سینمایی در بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران قرار دارد.

مجتمع فرهنگی سینمایی «هنر و تجربه» بابل نیز دارای یک سالن به ظرفیت ۳۵۰ نفر است که از سال ۱۳۹۵ به‌صورت اختصاصی فیلم‌های «هنر و تجربه» را اکران می‌کرد و مجددا و پس از یک وقفه کوتاه از روز چهارشنبه سوم آبان‌ ماه نمایش فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» با اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه ژانر وحشت در این سینما آغاز می‌شود.

مجتمع فرهنگی و سینمایی «هنر و تجربه» بابل در میدان ولایت، بلوار نوشیروانی، انتهای پارک شهید شکری قرار دارد.

هم اکنون فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به صورت ثابت به نمایش در می‌آید.

فیلم های «هنر و تجربه» در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصر جدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، بازار شهر قم و «هنر و تجربه» بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ به صورت ثابت به نمایش در می‌آیند.

همچنین علاوه بر سینماهای ثابت، برخی فیلم‌ها با توجه به استقبال مخاطبان در ۱۰ سینما نیز به صورت گردشی به نمایش در می‌آیند.