خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

احتمال ساخته شدن قسمت سوم «تل‌ماسه» روی کاغذ

کارگردان «تل‌ماسه» احتمال ساخته شدن قسمت سوم را کلمات روی کاغذ نامید.

به گزارش آی تیکت نیوز به نقل از ورایتی، دنی ویلنوو می‌خواهد دنیای آراکیس را بعد از «تل‌ماسه: قسمت دوم» کشف کند.

وی در مصاحبه جدیدی با سایت «امپایر» از امیدهای خود برای ساخته شدن قسمت سوم این مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی حماسی صحبت کرد و گفت: اگر بتوانم یک سه گانه بسازم محقق شدن یک رویاست.

ویلنوو در مورد پیشرفت قسمت سوم به کنایه گفت: در حد کلماتی روی کاغذ است.

«تل‌ماسه: قسمت سوم» بر اساس کتاب «مسیح تل‌ماسه» ساخته خواهد شد که دنباله مستقیم رمان اصلی فرانک هربرت نویسنده «تل‌ماسه» در سال ۱۹۶۵ است. هربرت در مجموع ۵ دنباله نوشت، از جمله «بچه‌های تل‌ماسه» و «خدا امپراطور تل‌ماسه». پس از درگذشت هربرت در سال ۱۹۸۶، پسرش برایان چندین رمان پیش درآمد و دنباله‌ای در دنیای «تل‌ماسه» منتشر کرد.

ویلنوو در این باره گفت: «مسیح تل‌ماسه» در واکنش به این واقعیت نوشته شد که مردم پل آتریدس را قهرمان می‌دانستند و اقتباس من به ایده او نزدیک‌تر است.

وی عنوان کرد که اگر اقتباس او از «مسیح» عملی شود سومین و آخرین فیلم این مجموعه می‌شود.

در «تل‌ماسه: قسمت دوم» داستان پل آتریدس با بازی تیموتی شالامه ادامه پیدا می‌کند که با چانی با بازی زندایا و فریمن‌ها متحد می‌شود تا از آنهایی که خانواده‌اش را نابود کردند، انتقام بگیرد. آستین باتلر، فلورانس پیو، ربکا فرگوسن، خاویر باردم، دیو باتیستا، کریستوفر واکن، لئا سیدو دیگر بازیگران فیلم دوم هستند که به دلیل اعتصاب‌های هالیوود اکران آن از ۲۳ اکتبر ۲۰۲۳ تا ۱۵ مارس ۲۰۲۴ عقب افتاد.