خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

پس از بازی در سریال‌های قورباغه و مترجم رقم خورد | صابر ابر«کاوه» بازنده شد

«پازنده» عنوان سومین تجربه حضور صابر ابر در سریال‌های خانگی است، که این روزها به کارگردانی امین حسین‌پور مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

سومین حضور صابر ابر در شبکه خانگی با سریال «بازنده» رقم خورده است، سریالی که این روزها در مرحله تصویربرداری است و همزمان مراحل فنی‌ خود را هم پشت سر می‌گذارد تا آماده انتشار شود.

صابر ابر از جمله بازیگران مطرحی است که به نسبت دیکر ستاره‌ها دیر جذب شلکه نمایش خانگی شد. او نخستین بار در سال 1398 با بازی در سریال «قورباغه» پا به این عرصه گذاشت . سریالی به کارگردانی هومن سیدی که در زمان پخش خود توانست جریان ساز شود و مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال تا پیش از پخش سریال «پوست شیر» محبوب‌ترین سریال ایرانی در سایت «IMDB» بود.

 ابر بعد از این تجربه ، در نخستین سریال خانگی بهرام توکلی با نام «مترجم» به ایفای نقش پرداخت. سریالی که اگرچه ابر در آن حضوری متفاوت داشت، اما آنطوریکه باید دیده نشد. او در ادامه حضورش در شبکه خانگی به سریال پلیسی«بازنده» پیوست.

 این سریال را امین حسین‌پور کارگردان سریال کوتاه«درمانگر» جلوی دوربین برده و ابر در آن ایفاگر نقش کاراکتری به نام «کاوه» است. او در این سریال با بازیگرانی چون علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا ، محمد علی محمدی، مهدی رکنی و پیمان قاسمخانی همبازی است. سریال «بازنده» به تهیه‌کندگی احسان ظلی‌پور به زودی از طریق پلتفرم«فیلیمو» عرضه می‌شود.