خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«آهنگ دو نفره» دیروز به یک قدمی «فسیل» رسید

روز گذشته فیلم «آهنگ دو نفره» ساخته آرزو ارزانش که با ارتقای فروش روزانه روبه‌رو شده است، توانست بعد از فیلم «فسیل» در رده دوم پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکران قرار بگیرد.

«آهنگ دو نفره» ساخته «آرزو ارزانش» روز گذشته با بلیت نیم‌بها توانست با فروش دویست میلیون تومانی بعد از «فسیل» نهصد میلیون تومانی در روز سه شنبه قرار گیرد و رتبه دوم فروش فیلم در تهران و شهرستان‌ها را از آن خود کند.

این فیلم در مدت یک ماه اکران، تاکنون هشت میلیارد و سیصد میلیون تومان فروش داشته و روند هفته اخیر آن به ویژه در سینماهای شهرستان‌ها صعودی بوده است.

احمد مهران‌فر، فرزاد فرزین، امیرحسین رستمی، علیرضا استادی، بهاره کیان‌افشار و هادی کاظمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

آرزو ارزانش کارگردان «آهنگ دونفره» درباره میزان رضایت از فروش این فیلم گفته بود: فیلمی که اکران می‌شود نیاز به تبلیغات دارد. بخشی از آن به تبلیغ دهان به دهان مردم مربوط می‌شود و بخشی هم مربوط به تبلیغات تلویزیونی می‌شود که متأسفانه در تلویزیون به دلیل فضای موسیقایی فیلم، اجازه تبلیغ این نوع فیلم‌ها وجود ندارد. اما کاش از فیلم‌های مستقل و فیلمسازان زن مستقل حمایت بیشتری انجام شود.

لینک خرید بلیت فیلم آهنگ دو نفره

لینک خرید بلیت فیلم فسیل