خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

استقلال «ناکلز» از «سونیک»

کاراکتر ناکلز اکشن ماجراجویانه «سونیک جوجه تیغی»، تبدیل به یک شخصیت مستقل هنری می‌شود.

ناکلز در یک مجموعه تلویزیونی ماجراجویی‌های خاص خودش را به راه می‌اندازد.

به دنبال استقبال بالای تماشاگران سینما از این کاراکتر عجیب و غریب، مدیران کمپانی پارامونت تصمیم گرفتند این مجموعه را تولید کنند.

مجموعه که حکم اسپین آفی بر داستان نسخه سینمایی سونیک جوجه تیغی را دارد، با نام «ناکلز» وارد مرحله تولید می شود.

ادریس البا که در فیلم سینمایی سونیک جوجه تیغی صدایش را به ناکلز قرض داده بود، به عنوان صداپیشه با مجموعه تلویزیونی هم همکاری دارد.

او صدای خود را به حیوان کمیابی به نام اکیدنا قرض می دهد که تنها بازمانده نسل خود است و سال‌هاست که روی کره زمین زندگی می‌کند.

ناکلز در این مجموعه تلویزیونی در کنار آدام پولی ظاهر می‌شود که او هم در نسخه سینمایی بازی داشت.

پولی در سونیک جوجه تیغی در قالب کاراکتری به نام وید ویپل ظاهر شد که کلانتر بی دست و پای شهر و دوست صمیمی کاراکتر تام (با بازی جیمز مارسدن) است.

به گفته تهیه کنندگان مجموعه، داستان آن در حدفاصل داستان و ماجراهای سه قسمت اول و دوم و سوم سونیک جوجه تیغی اتفاق می افتد.

قسمت سوم فیلم برای نمایش عمومی در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ آماده می‌شود و ناکلز هم در آن حضور دارد.

خط اصلی داستان مجموعه، تلاش‌های ناکلز برای تعلیم دادن فنون و رموز سلحشوری‌های نژاد اکیدنا به وید ویپل را به نمایش می‌گذارد.

جیم کری و جیمز مارسدن دو بازیگر اصلی نسخه سینمایی و هم چنین کاراکتر سونیک در این مجموعه نقشی ندارند. با این حال، سازندگان آن می گویند شاید سروکله آنان هم در فصل های بعدی مجموعه پیدا شود.

کمپانی پارامونت خیلی بی سروصدا کلید فیلمبرداری ناکلز را چند روز قبل در شهر لندن زد و قصد ندارد اطلاع رسانی زیادی درباره اش انجام دهد.

جان ویتینگتن که روی فیلمنامه قسمت دوم سونیک جوجه تیغی کار کرده، فیلمنامه پایلوت ناکلز را نوشته و به نوعی خالق مجموعه به حساب می‌آید.

کارگردانی این پایلوت را جف فولر به عهده دارد که پشت دوربین هر دو قسمت فیلم سینمایی سونیک بوده است.