خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«آواتار 2» وارد شبکه خانگی شد

«آواتار 2، راه آب» به کارگردانی جیمز کامرون وارد شبکه نمایش خانگی شد و پلتفرم‌های داخلی اقدام به بارگذاری آن کردند.

فیلم «آواتار 2، راه آب» با فاصله کمی نسبت به پخش جهانی حالا وارد شبکه نمایش خانگی شده و پلتفرم‌های داخلی اقدام به بارگذاری آن کرده‌اند.

«آواتار: راهِ آب» دنباله‌ای بر قسمت اول آن است که در سال 2009 روی پرده سینماه رفت. این فیلم یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ است که با بودجه ای در حدود 460 میلیون دلار ساخته شد، اما توانست در زمان اکران جهانی خود به فروش سرسام آور 2 میلیارد و 230 میلیون دلار دست پیدا کند.

آواتار: راهِ آب، به ادامه ماجراهای دکتر مجیک سالی در سرزمین آواتارها می‌پردازد که به‌خاطر انتقام‌جویی سرهنگ مایلز، مجبور به ترک جنگل و پیوستن به آواتارهای دریایی می‌شود. این تغییر اقلیم، چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای خانواده سالی فراهم می‌کند.

سم ورثینگتون، زویی سلدانا، سیگورنی ویور و استیفن لانگ بازیگران اصلی آواتار ۲ هستند. درکنار آن‌ها کیت وینسلت بازیگر محبوب جیمزکامرون هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ است. او در اینجا در نقش رویال، یکی از اعضای قبیله متکاینا، حضور دارد تا 25 سال بعد از بازی در تایتانیک در فیلمی دیگر از کامرون جلوی دوربین برود.

نسخه دوبله «آواتار ، راه آب» به مدریت دوبلاژ مینا قاسمپور روی پلتفرم فیلیمو بارگذاری شده است. افشین ذی نوری، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، کتایون اعظمی ، فریبا رمضانپور ، غلامرضا صادقی و…. از جمله صداپیشگان این فیلم هستند.