خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

ورود فیلم های تازه به اکران و رقابت نزدیک کمدی‌ها

0

با بررسی فروش‌ فیلم‌های تازه وارد به اکران شاهد رقابت نزدیک و جدی فیلم‌های کمدی هستیم.

به گزارش آی‌تیکت نیوز، با ورود فیلم‌های تازه وارد به چرخه اکران، رقابت فیلم‌های کمدی بسیار نزدیک و جدی‌تر شده است. فیلم‌های تازه توانستند رکوردداران کمدی را به پایین جدول فروش هفتگی بکشانند. فیلم سینمایی «تمساح خونی» که فروش خوبی در هفته‌های اخیر داشت به تدریج کاهش فروش را تجربه کرد.
در حال حاضر بیش از 20 فیلم سینمایی روی پرده اکران هستند که 5فیلم در رده کمدی‌های پر فروش قرار می‌گیرند. پول و پارتی، تازه‌ترین ساخته سعید سهیلی توانسته فروش خوبی را از زمان اکران تجربه کند. البته سهیلی با مجموعه سینمایی‌های گشت ارشاد خود را برای فروش ثابت کرده بود و حالا تجربه‌ای تازه را رقم می‌زند و فروش 20 میلیاردی را تا کنون تجربه کرده‌است.
«پول و پارتی» توانسته است فیلم‌های «تگزاس ۳»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «خجالت نکش ۲» را پشت سر بگذارد.
تگزاس 3 هم با 437 سالن در هفته گذشته کمتر از 13 میلیارد فروخت و به فروش پول و پارتی نرسید؛ تگزاس ۳ که اکران خود را از ۸ خرداد به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه آغاز کرده است. در کل فروش این فیلم همچنان صدر فروش کل قرار دارد.
رتبه بعدی در فروش به خجالت نکش 2 تعلق دارد که هفته گذشته فروش 5 میلیاردی را تجربه کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.
بعد از این کمدی‌ها، فیلم‌های غیر کمدی در رتبه‌های فروش بعدی طی هفته گذشته قرار دارند. ساعت 6 صبح، یادگار جنوب و مست عشق 3فیلم بعدی بودند که توانستند به فروش بالای هفته گذشته دست پیدا کنند و فیلم‌های کمدی تمساح خونی و سال گربه را پشت سر گذاشتند.