خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

بازهم اتفاقی غیرمنتظره در قسمت جدید مهمونی | «بچه» باردار شد

ستاره قسمت پانزدهم «مهمونی»، بدون شک شخصیت «بچه» است. او برای فروش دو شاخه گل، در خاله‌بازی نقش خواهر باردار کته را بازی می‌کند و برای صاحب شدن یک باجه گل‌فروشی، تغییر هویت می‌دهد و تبدیل به دختربچه‌ای به اسم پریناز و پسربچه‌ای به اسم افراسیاب می‌شود.

پیش از انتشار قسمت پانزدهم مجموعه «مهمونی»، تصویر بچه با یک دستمال سر کودکانه روی پوستر این قسمت با استقبال زیادی روبه‌رو شد. او در این قسمت تغییر چهره داده و شمایل جدید، کاملا به او می‌آید.

ماجرای این دستمال سر، به خاله‌بازی او با شخصیت عروسکی کته برمی‌گردد. بچه به شرط اینکه کته از او دو شاخه گل بخرد، رضایت می‌دهد نقش خواهر باردار او را بازی کند. برای این نقش به گویش شمالی حرف می‌زند و اجازه می‌دهد کته بچه‌ای را که در شکم دارد به دنیا بیاورد.

نکته جالب این تغییر چهره جایی است که سهیلا از قیافه جدید او خوشش می‌آید و از او می‌خواهد 24 ساعت نقش دختربچه‌اش را بازی کند. در نقش پریناز، لباس عروس بپوشد، لاک بزند و توی مهمانی برقصد؛ موقعیت‌هایی که با خلق‌وخوی بچه کاملا در تضاد است.

در این بین نوروز هم از بچه می‌خواهد در ازای یک باجه گل‌فروشی، نقش پسرش افراسیاب را بازی کند؛ پسری جدی که لاتی حرف می‌زند و می‌خواهد مثل پدرش نانوا شود. جذابیت ماجرا اینجاست که او وسط دو نقش گیر می‌افتد و باید مدام تغییر وضعیت بدهد.

جالبتر از همه واکنش‌هایی است که ایرج طهماسب به استیصال بچه نشان می‌دهد. او مدام به بچه می‌خندد و سربه‌سرش می‌گذارد و سعی می‌کند موقعیت را بحرانی‌تر نشان دهد.

بچه یکی از پرطرفدارترین کاراکترهای مجموعه «مهمونی» است و حالا با ایفای نقش‌های مختلف و تغییر گویش و رفتار، به ستاره قسمت پانزدهم تبدیل شده است.