خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

اتفاقی نادر که با حضور نیما شعبان‌نژاد در مهمونی رخ داد | پشه نیما را زد و به غلط کردن افتاد

نیما شعبان‌نژاد، مهمان این قسمت برنامه مهمونی، تنها کسی بود که دست‌ودل‌بازانه اجازه داد پشه چندبار نیشش بزند. نکته جالب اینجاست که پشه بعد از نیش زدن او چنان هایپر شده بود که می‌خواست سرش را به شیشه بکوبد و مدام می‌گفت از نیش زدنش پشیمان است.

نیما شعبان‌نژاد، بازیگر تئاتری بود که اوایل دهه نود توسط رامبد جوان کشف شد و در «خندوانه» با نقش‌های مختلف به شهرت رسید. او یکی از عوامل ایجاد هیجان در خندوانه بود و از این جهت محبوبیت زیادی داشت.

شعبان‌نژاد این هفته مهمان قسمت چهاردهم برنامه «مهمونی» بود. پشه بعد از نیش زدن او با لباس و کلاه ورزشی آمد و درحالی که بالا و پایین می‌پرید تعریف کرد که در یک کمپ، نیما را دیده و سخاوتمندانه بارها به او اجازه داده تا بزندش. او از اینکه نیما را زده پشیمان بود و می‌گفت: «دیگر نمی‌خواهم این تجربه تکرار شود. حالم بد است. احساس می‌کنم خیلی هایپر شده‌ام. دلم می‌خواهد با سر بروم توی شیشه و به خودم آسیب بزنم. روانی شده‌ام.»

هی خودش را به درو دیوار می‌زد و با نیما دعوا می‌کرد و می‌گفت: «وقتی این همه ماجرا در مغز خودت داری چرا به من می‌گویی بیا بزن؟ شما که به مشکلات ذهنی خودت واقفی چرا من را درگیر می‌کنی؟»

خلاصه آنقدر خودش را زد به دیوار که رفت بیرون.  

مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب، چهارشنبه‌ها از پلفترم‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.