خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

اظهارنظر نویسندگان «فسیل» درباره اتفاقات ساخت و آینده این فیلم

یکی از نویسندگان فیلمنامه «فسیل» گفته که ابتدا قرار بوده رضا عطاران یکی از نقش‌های اصلی فیلم را داشته باشد اما این همکاری امکان‌پذیر نشده و ترکیب فعلی از ابتدا در ذهن تولیدکنندگان نبوده است. او همچنین از ساخت «فسیل 2» خبر داده است.

آرمین طهماسبی، یکی از نویسندگان فیلم «فسیل» در گفت‌وگو با برنا درباره تغییر نقش‌ها بعد از حذف رضا عطاران صحبت به میان آورده و گفته: «: از ابتدا مشخص بود که کریم امینی کارگردانی این فیلم را برعهد ه دارد اما یکی از بازیگران در ابتدا قرار بود رضا عطاران باشد اما نشد و ترکیبی که الان وجود دارد ترکیب مد نظر اولیه نبود. این فیلم پر بازیگرتر بود اما خب با تغییرات ایجاد شده تعدادی از کاراکترهای موجود در فیلمنامه حذف شدند.»

علی باطنی، یکی دیگر از نویسندگان فیلم گفته که قصد داشته‌اند آن را به صورت سریال شبکه نمایش خانگی بسازند چون فیلمنامه متریال زیادی داشته است اما از رفتن سراغ سریال دست کشیده‌اند. او توضیح داده: «فیلمنامه به سه بخش قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و جبهه، تقسیم می‌شد. متریال‌ها اصلا کم نبود اما ساختن یک سریال نمایش خانگی به نسبت تولیدی سخت‌تری دارد و جسارت بیشتری لازم دارد.»

او اعلام کرده که احتمالا سراغ تولید بخش دوم «فسیل» خواهند رفت: «در جنگ به قدری اتفاقات خنده دار افتاد و علت به جنگ رفتن و موقعیت‌های او در جبهه بسیار جذاب بود. اما برای اینکه شبیه به فیلم اخراجی‌ها نباشد  برخی مسائل را در نظر  نگرفتیم. اما احتمال ساخت فسیل 2 وجود دارد.»

فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان از اواخر اسفند اکران شده و درحال حاضر 156 میلیارد فروش کرده است.

رزرو فیلم فسیل – آی‌تیکت (iticket.ir)