خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«آتش‌بس» سوم در راه/ پای کدام سوپراستار به فیلم باز می‌شود؟

0

محمد نیک‌بین که همسرِ تهمینه میلانی است در اظهارنظری اعلام کرده فعلاً قصدِ ساخت سریال در نمایش‌خانگی ندارند و می‌خواهند سری جدید «آتش‌بس» را بسازند.

به گزارش آی‌تیکت نیوز، حتماً مخاطبان «آتش‌بس» را به یاد دارند که اولین بار تهمینه میلانی آن را در سال 1384 ساخت. کاری که اردیبهشت‌ماه سال 1385 اکران شد و با فروش 1 میلیارد تومانی در گیشه، همان سال عنوان پرفروش‌ترین فیلم را در سینماهای کشور به خودش اختصاص داد.

فیلمی که با فضای کمدیِ ماجرایی، بحث روانشناسی، ازدواج و خانواده را به این شکل مطرح کرد. محمدرضا گلزار سوپراستارِ آن روزهای سینمای ایران و مهناز افشار نقش آن زوجِ معروف فیلم را بازی کردند.

پس از آن تهمینه میلانی به سراغ ساخت آثار دیگری رفت تا سال 1393، یک بار دیگر «آتش‌بس» با زوجی دیگر به پرده نقره‌ای آمد. این بار میترا حجار و بهرام رادان نقش‌آفرینی کردند.
با اینکه فصل دوم به اندازه فصل اول با اقبال مواجه نشد و بخش بزرگی از آن نیز به دلیل تغییر زوج اصلی بود اما میلانی همواره این نکته را مطرح می‌کرد دکتر روانشناس در فیلم حفظ می‌شود. این دکتر روانشناس آتیلا پسیانی بود که سالِ گذشته پس از تحمل سال‌ها بیماری سرطان، درگذشت.

اما ماجرای ساخت سری سوم «آتش‌بس» چیست؛ میلانی که قصد ساختِ سریالی برای شبکه نمایش‌خانگی داشت چرا از «سینما» و «آتش‌بس» قرار است سر دربیاورد.

محمد نیک‌بین تهیه‌کننده این فیلم و همسرِ تهمینه میلانی در اظهارنظر جدیدی اعلام کرد که «سریالِ «راه میان‌بر» فعلاً متوقف و فیلمنامه آتش‌بس3 تکمیل شده و قصد داریم در فرصت مناسب این فیلم سینمایی را تولید کنیم.»

یکی از نکاتی که در فیلم «آتش‌بس» مطرح است بازیگران این فیلم سینمایی‌اند؛ در سری اول محمدرضا گلزار و مهناز افشار با هم این زوج را تشکیل دادند و در سری دوم بهرام رادان و میترا حجار؛ باید دید کدام سوپراستارها سر از این فیلم سینمایی درخواهند آورد؟ آیا پای بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، شهاب حسینی و برخی دیگر به این فیلم باز خواهد شد؟

باید دید در کنار انتخاب یک زوج جدید برای سری سوم، میلانی چه تمهیدی برای جایگزین کردن بازیگری به جای مرحوم آتیلا پسیانی خواهد داشت؟