خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

تکلیف فیلم‌های کمدی جدید روشن کرد/ از «قیف» تا «مفت‌بر»

0

در جدیدترین جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد چند فیلم ثبت شد که از مهمترین آنها می‌توان به «قیف» رضا عطاران و «مفت بر» حامد بهداد به چشم می‌خورد.

به گزارش آی تیکت نیوز در جلسه امروز شورای صنفی نمایش که در خانه سینما برگزار شد قرارداد چند فیلم ثبت شد. در این میان تکلیفِ «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و بازی رضا عطاران و صدف اسپهبدی، عباس جمشیدی‌فر و رضا نیکخواه و همچنین «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی و بازی سحر دولتشاهی و حامد بهداد روشن شد.

دو فیلمی که در کنار دیگر کمدی‌های جدید سینمای ایران روی پرده نقره‌ای خواهند آمد. همچنین از «شهسوار» حسین نمازی هم که در جشنواره فیلم فجرِ سال گذشته در سینماها اکران شد حالا قرار است به زودی سر از پرده نقره‌ای سینماهای سراسر کشور درآورد.

در میان این فیلم‌ها نام «شهر گربه‌ها2» سیدجواد هاشمی هم به چشم می‌خورد. فیلمی که در فصل نخست خود و اکران‌های محدودی که مورد انتقاد کارگردان و عوامل سازنده قرار گرفت استقبال خوبی از سویِ خانواده‌ها و مخاطبان داشت. حالا فصل دوم آن به سینماهای سراسر کشور می‌آید.

همچنین فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی و تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، فیلم سینمایی «سفر پرماجرا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حجت سیفی به سینماها می‌آیند.

در ادامه این خبر همچنین آمده که فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «در آغوش» درخت از چهارشنبه این هفته اکران‌شان در سینماها آغاز خواهد شد.

همچنین بنابر اعلام شورای صنفی نمایش بنا شد از این پس سینماداران بر اساس صورتحساب مذکور تسویه مالی با پخش کنندگان را انجام دهند.