خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 آغاز شد

فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 از صبح امروز به صورت آنلاین آغاز شد.

0

به گزارش آی تیکت، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته امور نمایش جشنواره، فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 برای مردم از ساعت ۱۰ روز امروز دوشنبه مورخ 10 بهمن ماه 1401 آغاز شد.

با خرید بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 می‌توانید به تماشای آثار هنرمندان و سینماگران ایرانی در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بنشینید. با شروع فرآیند پیش فروش بلیت های سینماهای مردمی مخاطبان می توانند در این بازه زمانی مقرر شده توسط دبیرخانه جشنواره، نسبت به انتخاب و تهیه بسته های مورد نظر خود اقدام نمایند.

سامانه‌های فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

طبق سنوات گذشته، فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh7.ir) خواهد بود.

آی تیکت / سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401
آی تیکت / سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ی فروش بلیت، تعداد ۴ قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود؛ البته لازم به یادآوری است، بلیت های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران محترم باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام نمایند.

به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران عزیز، مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیت (مندرج در سامانه ها)، روزانه از ساعت ۹ الی ۲۳ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان خواهند بود. بدیهی است، زمان فروش بلیت فیلم‌های جشنواره در استان‌ها، متعاقباً اعلام خواهد شد.

زمانبندی بلیت فروشی آثار بخش بین الملل جشنواره متعاقبا اعلام می شود.

آی تیکت / سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

مهلت خرید بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 تا روز ۲۲ بهمن ادامه دارد و تمام گیشه‌ ها فعال هستند اما با توجه به اینکه ممکن است پیش از موعد بلیت ها به فرشو برسند اگر قصد حضور در جشنواره چهل و یکم را دارید هر چه زودتر بلیت های خود را تهیه فرمایید. بدین ترتیب به شرط وجود بلیت، مردم هر زمان که بخواهند می‌توانند بلیط تهیه کنند.

مدیر امور سینما‌ های جشنواره فیلم فجر مصاحبه ای اعلام کرد «اگر مخاطبان به موقع بلیط تهیه کنند خیالشان راحت هست تا مشکلی نداشته باشند، اگرچه دفتر جشنواره پیش‌ بینی سانس‌ های فوق‌ العاده را هم کرده است.»

بنابراین بسته به نیاز مخاطبان ممکن است سانس های فوق العاده جشنواره فجر شب های سرد بهمن ماه را گرم کرده و مخاطبان را به تماشای آثار فیلمسازان ایرانی دعوت کند.

آی تیکت / سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

نحوه خرید بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

همانند سال های گذشته نحوه‌ی خرید بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان باید در زمان مقرر به سایت های معتبر مانند گیشه ۷، آی تیکت و ایران‌تیک و … مراجعه نمایند. بلیط فروشی جشنواره فیلم فجر که از طریق سامانه‌های بلیت فروشی انجام و به صورت تک فروشی خواهد بود.

توجه داشته باشید که بلیت فروشی فقط به صورت آنلاین و از طریق سامانه های معتبر معرفی شده در بخش های بعدی مقاله صورت می پذیرد. با آغاز زمان بلیت فروشی جشنواره بین المللی فیلم فجر می توانید به سامانه های معتبر فروش بلیط مراجعه کرده و با انتخاب روز، سینما و فیلم از سانس ها مطلع شده و بلیط خود را تهیه فرمایید.

آی تیکت / سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

به گفته محمدرضا فرجی مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر با توجه به تصمیمات گرفته شده، امسال هیچ‌ گونه افزایش قیمتی در خصوص بلیط سینما‌ های مردمی جشنواره فیلم فجر نخواهیم داشت و قیمتی که به صورت روزانه درحال حاضر سینما‌ های عادی ما فیلم به نمایش می‌ گذارند، همان قیمت برای جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است.

بنابراین قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 در سینما‌های جنوب شهر قیمت ۳۵ هزار تومان و سینما‌های مدرن، ممتاز و سینما‌هایی که در شمال تهران واقع شده‌اند به ازای هر نفر ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

 

پرسش‌های متداول کاربران در مورد خرید بلیت جشنواره فیلم فجر 1401

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 چقدر است؟

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 در سینما‌های جنوب شهر قیمت ۳۵ هزار تومان و سینما‌های مدرن، ممتاز و سینما‌هایی که در شمال تهران واقع شده‌اند به ازای هر نفر ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 از کدام سایت انجام می‌شود؟

علاقمندان و سینما دوستان می‌توانند برای خرید بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 به سامانه‌ی آی تیکت به نشانی iticket.ir مراجعه کنند.

زمان فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 کی هست؟

زمان فروش بلیت جشنواره فیلم فجر 1401 از صبح دوشنبه 10 بهمن تا 22 بهمن 1401 می‌باشد.

 

ارسال دیدگاه