خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

مجمع عمومی سالیانه شرکت آریاتک برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا منتهی به سال 1401 برگزار شد.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آریاتک، مجمع سالیانه این شرکت با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ و سایر دستورات جلسه در محل موسسه سینماشهر برگزار گردید.

این مراسم که ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه 21 خردادماه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و برای رسمیت پیدا کردن جلسه در راستای اجرای مفاد ۱۰۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت نسبت به انتخاب اعضای هیات رییسه اقدام شد.

در ادامه این مراسم پس از اظهار نظر و ملاحظات بازرس قانونی شرکت مطرح و صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در ادامه این مراسم زهرا وصله‌چی مدیرعامل شرکت به ارایه گزارش هیات مدیره شرکت از نحوه‌ی عملکرد در سال مالی ۱۴۰۱ پرداخت و اظهار کرد که شرکت آریاتک امسال توانسته است از مرحله‌ی توسعه‌ی محصول آی تیکت و ورود به بازار با موفقیت عبور نموده و با عملکرد مناسبی که در فروش بلیت‌های چهل و یکمین جشنواره‌ی فیلم فجر به ثبت رساند، به یک ثبات نسبی رسیده و می‌تواند برای توسعه‌ی بیش‌تر در سال پیش رو برنامه‌ریزی نماید.

همچنین مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات اندیشمند آریا در ادامه به منظم شدن فرآیندهای کسب‌وکاری شرکت اشاره نموده و اذعان داشت: با توجه به این که بهبود شرایط اکران سینما از طریق نوآوری‌های فناورانه از اهداف اصلی این شرکت به حساب می‌آید، در سال پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که به تحقق آن‌ها را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.