خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

حضور متفاوت علیرضا کمالی در مهمونی| رضا پروانه در اندیشه ازدواج با «کته»

علیرضا کمالی که این اواخر به واسطه بازی در نقش رضا پروانه سریال «پوست شیر» بسیار مورد توجه قرار گرفته، در قسمت جدید مهمونی با ساز زدن برای پشه و پاسخ مثبت به پیشنهاد ازدواج کته و رفاقت بیش از حد با بچه، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این برنامه را رقم زد.

 پیش از اینکه قسمت دهم از فصل دوم مجموعه «مهمونی» منتشر شود، انتشار تصویر علیرضا کمالی کنار کته آنهم با لباس عروسی، با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

کمالی که این اواخر با نقش رضا پروانه در سریال «پوست شیر»، شمای مردی جدی و تا حدودی تلخ را پیش روی مخاطبانش گذاشته بود حالا با حضور در «مهمونی» و شورحالی که در برنامه ایجاد کرد، موقعیتی جدید از خودش به نمایش گذاشت.

او با سازش به برنامه آمد و همان ابتدا با نواختن موسیقی حال‌وهوا را عوض کرد. وقتی هم که دسته‌گل عروسی کته را گرفت و با پیشنهاد خواستگاری او روبه‌رو شد، برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، مخالفتی با این شرایط نداشت و حتی گفت به پیشنهادش فکر می‌کند و اگر زودتر می‌دانست به همراه مادرش می‌آمد.

رفاقت بیش از حد کمالی با بچه هم جزو موقعیت‌های بامزه این قسمت بود. او به قدری از بچه تعریف کرد و قربان‌صدقه‌اش رفت که بچه نگران شد و گفت دیگر این حجم از تعریف کردن منطقی نیست و از او دور شد.

یکی از بامزه‌ترین بخش‌ها جایی بود که پشه به جای درخواست از کمالی برای اینکه او را نیش بزند از او خواست برایش ساز بزند و نواختن ساز باعث شد همه شخصیت‌ها دور او جمع شوند. پایان این قسمت از مهمونی به ایتم‌های موقع خواب مجموعه «کلاه‌قرمزی» شباهت داشت. موقعیتی که در آن مهمان برنامه قرار بود کنار عروسک‌ها بخوابد و آنقدر اوضاع بهم می‌ریخت که قید خواب را می‌زد.  

قسمت دهم از فصل دوم «مهمونی» چهارشنبه 27 اردیبهشت در پلتفرم نماوا و فیلیمو منتشر شده است.