خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

اعضای شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا معرفی شدند

جلسه معارفه اعضای جدید شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس، قائم مقام، معاون پایش و نظارت ساترا و برخی از اعضای شورا برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، جلسه معارفه اعضای شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا با حضور دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، مهندس سعید مقیسه رئیس ساترا، محسن قائمی نسب قائم مقام ساترا، محمد حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا و برخی از اعضای شوراهای صدور مجوز برگزار شد.
رئیس سازمان صدا و سیما در این جلسه با استقبال از برگزاری نمایشگاه «رصتا» و تشکیل مجمع رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر ایران گفت: برگزاری نمایشگاه «رصتا» در دوره اول رویداد خوب و قابل قبولی بود که می‌بایست ادامه داشته باشد و توسعه یابد.
وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی صدا و سیما از سکوهای نمایش محتوا در فضای مجازی گفت: آماده تولید برنامه‌های مشارکتی با تولیدکنندگان شبکه نمایش خانگی هستیم و درصورت تایید ارزیابان سازمان امکان پخش تیزر این دست تولیدات و حتی خرید رایت آنها وجود دارد.
جبلی در پایان با تاکید بر استفاده از تجربیات دیگر کشورها در زمینه ساماندهی و تنظیم‌گری فضای مجازی تأکید کرد: حوزه بین‌الملل ساترا باید تقویت شود و با کشورهای اسلامی و منطقه و کشورهای اروپایی تعامل داشته باشد و از تجربه و ظرفیت‌های متقابل استفاده شود.
در ادامه این جلسه اعضای شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا معارفه شدند .