خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

استقبال کم‌نظیر طرفداران «پوست شیر» در سینما لوتوس

عصر دیروز چهارشنبه ۱۶ فروردین دومین نمایش مردمی «پوست شیر» به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی با اکران قسمت ششم از فصل پایانی این مجموعه در سینما لوتوس تهران برگزار شد.

در این اکران «ژیلا شاهی» بازیگر نقش مژگان و «علیرضا کمالی» در نقش رضا عبدالهی (رضا پروانه) و جمشید و نوید محمودی حضور داشتند و بازیگران از ساعت ۴ عصر دیروز به همراه مردم به تماشای فیلم نشستند.

سینما لوتوس مال واقع در نازی آباد تهران ۱۴ سالن دارد که قسمت ششم «پوست شیر» در ۶ سالن این سینما با یک ربع اختلاف زمانی پخش شد و تهیه‌کننده، کارگردان و دو بازیگر این سریال شبکه نمایش خانگی، پس از پایان نمایش این قسمت در هرسالن به روی صحنه آمده و با تماشاچیان ملاقات کردند.

استقبال مردم در این اکران کم‌نظیر بود و با توجه به ظرفیت ۲۵۰۰ نفری سینما لوتوس، جمعیت زیادی در سالن‌های مختلف این مجموعه برای این اکران ویژه حضور داشتند.

این دومین نمایش مردمی «پوست شیر» محسوب می‌شود. پیش از این قسمت پنجم از فصل سوم «پوست شیر» چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ در پنج پردیس سینمایی شهر تهران به نمایش درآمده بود.

پخش فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است و تا پایان فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی «پوست شیر» به ترتیب برعهده جمشید محمودی و نوید محمودی است. همچنین فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته است.

«پوست شیر» اولین تجربه کارگردانی جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی است. محمودی پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی همچون «چند مترمکعب عشق» و «شکستن همزمان بیست استخوان» را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده بود.