خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

اکران فیلم «زودپز» به نیمه هفته آینده موکول شد

فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان که قرار بود از ۱۱ مهرماه اکران شود، به دلیل تعطیلی سینماها به مناسبت عزاداری‌های سراسری، به نیمه هفته آینده موکول شد و انتظار می‌رود از 18 مهرماه روی پرده برود.

به گزارش آی تیکت نیوز؛ فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان که قرار بود از ۱۱ مهرماه در سینماها اکران شود، به دلیل تعطیلی سینماها به مناسبت پنج روز عزاداری، با تأخیری چند روزه مواجه شد. بر اساس اطلاعات موجود در سایت‌های فروش بلیت، اکران این کمدی با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده از روز 18 مهرماه آغاز خواهد شد.

اگرچه اکران «زودپز» به تعویق افتاده، برخی دیگر از فیلم‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی از چهارشنبه ۱۱ مهرماه به نمایش درخواهند آمد.

فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان، یک کمدی است که داستان آن در دوران موشک‌باران تهران در دهه ۶۰ جریان دارد. این فیلم بر محور رویدادهایی درون یک خانواده شکل می‌گیرد و با ترکیب طنز و فضای تاریخی، به مسائل خانوادگی در آن دوران می‌پردازد.

فیلم با حضور بازیگران برجسته‌ای همچون محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی و ساقی حاجی‌پور ساخته شده است. این فیلم به دلیل شرایط تعطیلی سینماها در مهرماه ۱۴۰۲ با تاخیری در اکران مواجه شد و انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شود.