خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«ناتو» را با «مافیا» قیاس می‌کنند/ گزینه اول اجرا جواد رضویان بود

مهدی صفی‌یاری تهیه کننده و کارگردان رئالیتی شو «ناتو» از روند تولید و چالش‌های این برنامه سخن گفت.

مهدی صفی یاری تهیه کننده و کارگردان درباره رئالیتی شو «ناتو» که این روزها از پلتفرم فیلم نت پخش می شود، عنوان کرد: نزدیک به بازی خارجی «the hustler» به معنای کلاهبردار است که از این بازی الهام گرفتم و آن را ایرانیزه کردم و چالش های طنز دیگری به آن اضافه کردم.

او درباره روند تولید این مسابقه سریالی گفت و از چالش های خود تعریف کرد: تولید این برنامه تقریبا ۳ ماه زمان برد و چالش های زیادی را پشت سر گذاشتیم. به هر حال بازی جدیدی بود و باید آدم ها را قانع می کردیم تا در این بازی جدید شرکت کنند. همچنان هم این چالش را داریم که از سوی مخاطبان با دیگر کارها مقایسه می‌شویم.

صفی یاری افزود: یک سری‌ها دوست دارند بازی مافیا ببینند و ممکن است «ناتو» را با آن قیاس کنند اما مخاطب این کار دوست دارد هم بازی ببیند و هم بخندد. خوشبختانه تا الان نظرسنجی‌ها خوب بوده است. در ایران همه چیز با هم به صورت بی ربط مقایسه می‌شود و این در خون ماست. فکر می‌کنم مردم باید به دیدن یک برنامه عادت کنند و آن را دوست داشته باشند. من هم به عنوان تهیه کننده سعی کردم «ناتو» جذاب باشد و مخاطبان آن را دنبال کنند.

این کارگردان درباره انتخاب محمدرضا علیمردانی به عنوان گرداننده «ناتو» اظهار کرد: گزینه اول ما برای انتخاب گرداننده جواد رضویان بود که سر سریال رفتند و نتوانستیم با او همراهی کنیم. محمدرضا علیمردانی را خیلی وقت است می شناسم و توانایی های او را می دانستم و او قابلیت گرداننده این بازی را داشت.