خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«جان و جهان» به زودی در قاب شبکه دو

برنامه تلویزیونی «جان و جهان» به زودی با محوریت امیدبخشی و ایجاد انگیزه، روی آنتن شبکه دو می‌رود.

ویژه برنامه تلویزیونی «جان و جهان» به زودی روی آنتن شبکه دو سیما می رود. این ویژه برنامه در هر قسمت، با علی بهبود کارشناس و تاجربازرگان پیشکسوت برای جوانان و بزرگسالان از کسب و کار و درآمد اسلامی ایرانی می گوید. سپس در بخش انگیزشی، با امیر پروش جوان فعال در عرصه انرژی درمانی و یوگای خنده و محمود انوشه در مورد سبک زندگی اسلامی ایرانی تقدیم مخاطبان می شود. بحث درباره حال خوب زوجین و خانواده‌های ایرانی، از دیگر محورهای گفتگو در این برنامه است.

محتوای این برنامه تلویزیونی، حاصل برنامه همایش آموزشی، انگیزشی جان و جهان است که با شروع سال ۱۴۰۲ و طبق نامگذاری شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) و طبق منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی باشکوه حرم مطهر امام رضا (ع) پیرامون ایجاد نشاط و انگیزه و امید توسط مسئولان و دست اندرکاران و تاکید رئیس جمهور در دیدار با مدیران و چهره‌های فعال انقلابی، پیرامون اینکه اجازه بدهید هر عزیزی که بر سرکار است با تمام قوا و قدرت کارش را انجام دهد و مانع، به واسطه ابزار مختلف، بر سر راهش ایجاد ننمایید، شکل گرفته است.

همایش‌ها در شش ماهه نخست سال ، برای استان‌های سمنان، گلستان، مازندران، گیلان و البرز و در شش ماهه دوم سال برای استان‌های جنوبی کشور، برنامه ریزی شده است. این همایش و برنامه، براساس محوریت معنوی و البته برپایه امیدبخشی، جان و جهان نامگذاری شد.

ایمان قاسم پور کارگردان این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین حمایت از این همایش و برنامه توسط استان سمنان، شهرستان شاهرود، به میزبانی مجموعه مدیریت شهری محسن احمدی، به مناسبت هفته کار و کارگر و روزمعلم و البته روز شوراها، لحاظ گردید. در کنار مردم هر شهر، گزارشی را با نام ویژه برنامه جان و جهان در قالب مستند تولیدی ترکیبی آماده می‌نماییم.

وی افزود: این پویش دلی و خودجوش می‌باشد و با تمام توان جهت حفظ حریم خانواده و تحکیم بنیان امید و انگیزه و نشاط و عمل به شعار سال، گام برداشتیم و از تمام مدیران شهری در تمام نقاط کشور خواستاریم پای کار بیایند. ما جان را کف دست گرفتیم که جهانی باعشق و انگیزه، را تقدیم نگاه مردم کشورمان نمائیم. روحیه مطالبه گری تیم اجرایی هیچ مانعی را سد راه خویش نمی بیند و برای عمل به شعارسال و فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهور، در راستای خدمت رسانی در این امر باشکوه، پویش جان و جهان را دنبال می‌نماید.