خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

«بالرینا» در تعقیب «جان ویک»

تهیه کنندگان «جان ویک» به دنبال موفقیت بالای قسمت تازه آن، بلافاصله تاریخ اکران عمومی «بالرینا» را اعلام کردند.

این اسپین آف جان ویک برای تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

اهل فن از بالرینا به عنوان فیلمی یاد می کنند که اکثر تماشاگران سینما سخت در انتظار اکران عمومی آن هستند.

در این محصول اکشن شرکت لاینزگیت، آنا دآرماس نقش کاراکتر اصلی داستان را به عهده دارد و کیانو ریوز در آن به عنوان بازیگر مهمان نقشی کوتاه اما مهم دارد.

لس وایزمن کارگردانی بالرینا را انجام داده و چاد استالسکی کارگردان جان ویک ۴ یکی از تهیه کنندگانش است.

در داستان بالرینا دنیای جان ویک گسترش یافته و سروکله تعدادی از کاراکترهای این فیلم به داستانها و روایتهای تازه باز می شود.

دآرمارس در داستان فیلم در قالب یک تروریست ظاهر می شود که برای کشتن تعلیم دیده و با اتفاقات جدیدی مواجهه می شود.

کار تولید بالرینا از سال قبل آغاز شد و حالا بعد از فروش بالای جان ویک ۴، مدیران لاینزگیت امید بسیار زیادی به موفقیت کلان آن دارند.

دآرماس دو ماه قبل در گفت و گویی خبر از حضور پنج ماهه عوامل تولید فیلم در شهر پراگ برای فیلمبرداری آن داد.

او در این مصاحبه اذعان کرد که در دوران فیلمبرداری جراحات و صدمات بسیار زیادی دیده و بازی در نقش کاراکتر بالرینا درد و رنج فراوانی برایش به دنبال داشته است.

تمام بدل کاری های خطرناک فیلم را خود بازیگر انجام داده و گفته می شود سکانس های اکشن بدل کاری فیلم با بازی او و ریوز از سخت ترین و در عین حال هیجان انگیزترین سکانس های آن است.

رسانه های گروهی خبر می دهند بالرینا قرار بود در تاریخی دیرتر از زمان اعلام شده راهی پرده سینماها شود اما موفقیت جان ویک، باعث شد زمان اکران عمومی آن جلوتر بیاید.

جان ویک ۴ که دو هفته قبل به روی پرده سینماهای جهان رفت، تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار فروش داشته و نمایش موفقیت آمیز آن هم چنان ادامه دارد. سازندگان فیلم بلافاصله بعد از افتتاحیه عالی ۷۶ میلیون دلاری فیلم، خبر ساخت قسمت پنجم آنرا نیز اعلام کردند.