خبرها و رویدادهای سینمایی ایران و جهان

هانیه توسلی : در فصل دوم زخم کاری نیستم

بعد از انتشار خبر تولید فصل دوم سریال «زخم کاری» در شبکه‌های اجتماعی، هانیه توسلی اعلام کرده که احتمالا در فصل دوم این سریال حضور نخواهد داشت این در حالی است که از هادی‌حجازی‌فر و الناز ملک به عنوان بازیگران جدید این فصل نام برده می شود.

فصل اول سریال درحالی به سرانجام رسید که شخصیت مالک با ضربه منصوره با بازی هانیه توسلی از پا در می‌آمد. حالا هانیه توسلی  اعلام کرده که به پیشنهاد حضور در فصل دوم این سریال جواب منفی داده است.

توسلی در اینستاگرامش اعلام کرده که شرایط جامعه و حال روحی خودش باعث این تصمیم شده. او نوشته: «راستش من فعلا قرار نیست بازی کنم. حالم خوش نیست. نه تئاتری در کاره، نه فیلمی، نه سریالی. تئاتری رو در مرداد ۱۴۰۱ قرارداد بسته بودم برای اجرا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲ که با توجه به شرایط جامعه و حال روحی خودم عذرخواهی کردم.»

درباره زخم کاری هم همین توضیح را داده: «صحبتی هم برای حضور در ادامه نقشم در «زخم‌کاری» کردن با من که اونم عذرخواهی کردم و گفتن زمان داریم و باز فکر کن. همین. وضعیت من فعلا همینه. نمی‌دونم تا چه زمانی ولی به هر حال این روزها اگه خبری دیدین که مربوط به حضور من به عنوان بازیگر در کاری بود اون خبر درست نیست. به امید روزهای بهتر.»

محمد حسین مهدویان قصد دارد زخم کاری را در سه فصل هشت قسمتی ادامه دهد. قرار است هر سه فصل پشت سر هم تصویربرداری و تولید شود.  جواد عزتی و رعنا آزادی ور از جمله بازیگران فصل اول هستند که حضورشان در فصول بعدی قطعی شده است.